top of page

Wczasy w Ustce czerwiec 2020

Życie jest podróżą, a najpiękniejsze przystanki to wyjątkowe osoby, które spotykamy na naszej drodze.”

Kierownictwo Uniwersytetu Trzeciego Wieku „Ponad Czasem” zorganizowało wyjazd na wczasy do Ustki dla grupy chętnych Seniorów w dobrym terminie, bo od 19 do 28 czerwca 2020 r.

Autokar prowadził p.Marek, człowiek o wielkiej umiejętności i kulturze.

Podróż przebiegła bez zakłóceń, chociaż deszcz nie odstępował nas na krok. Ale w Ustce niebo się wypogodziło. Pięknie położony ośrodek „Radość” oddzielony promenadą od morza, dobre warunki zakwaterowania, przychylna obsługa i wspaniale zapowiadająca się pogoda, wpłynęły na dobry nastrój.

Dwa pierwsze dni były dość chłodne, poświęciliśmy je na oglądanie miasta i negocjacje w sprawie udostępnienia leżaków.

W rezultacie leżaki „przyszły do nas” wraz ze słońcem.

Spacery nad morzem i plażowanie przeplataliśmy wyprawami do ciekawych miejsc Ustki. Spokojne oraz przyjazne miasteczko urzekło swoją urodą szczególnie tych, którzy przyjechali tutaj pierwszy raz.

Zwiedziliśmy m.in. Latarnię morską, Kościół Najświętszego Zbawiciela, Kładkę która łączy promenadę z portem i bunkrami Bluechera.

Odwiedziliśmy ławeczkę Ireny Kwiatkowskiej i bardzo udany pomnik Syrenki.

Nieopodal Ustki znajduje się Dolina Charlotty. Pojechaliśmy tam, aby podziwiać cudowne dzieło Stworzenia, a także wytwór ludzkich rąk i umysłu.

Czas pobytu szybko upływał przy rozmowach, śpiewaniu, wspólnym ognisku. Wszystko co dobre szybko się kończy, nadszedł czas pożegnania i ostatniego spaceru brzegiem morza.

Wszyscy zdrowi i szczęśliwi wróciliśmy do domu. Każda z osób, biorących udział w wyjeździe „to piękny Przystanek” w naszym życiu.